Proves de càrrega a tecno

Acabem setmana amb aules plenes de propostes diferents.

A tecnologia de 3r d’ESO el Sergi ha proposat fer proves de càrrega. Treballant amb formigó. Quin pes aguanten?

Dijous vam posar punt i final als darrers projectes de franja del trimestre. Els alumnes han compartit les finances personals amb presentacions a on demostraven domini del full de càlcul i altres continguts treballats al projecte: tipus de despeses, ingressos, interessos i un llarg etc.

I també instal·lacions artístiques amb missatges clars i llum i so: Duality, Re(action), Fire forest installation o Pressió social. Aquí algunes propostes de l’alumnat:

I també exàmens, que estem arribant al final de trimestre i abans, un descans, amb el pont que ens espera. Que vagi bé!