Propera parada: sostenibilitat

Aquesta setmana hem començat el projecte d’àmbit cientificotecnològic de 1r d’ESO Propera parada: sostenibilitat. En aquest projecte, els alumnes s’endinsaran en el món de la recol·lecció i tractament de dades ambientals. Gràcies a una motxilla bioclimàtica que ens ha deixat el Centre de Recursos, els alumnes disposen de material tecnològic per a fer mesures fiables.

Durant aquesta primera setmana els alumnes estan coneixent 7 aparells diferents de mesures. Què mesuren? Com ho mesuren? Quina utilitat té? Com es programa la recollida de dades automàtica? I un llarg etcètera.

A partir de la setmana que ve serà el moment de prendre mesures de l’aula, analitzar-les i arribar a conclusions. Com és la nostra aula des del punt de vista mediambiental? Quines millores hi podem introduir?

A més, el 2 de març un grup de 8 alumnes anirà al YOMO a presentar aquest projecte.