Xerrada sobre el sistema educatiu

Avui l’alumnat de 4t d’ESO ha assistit a una xerrada sobre el sistema educatiu actual a càrrec dels referents del Canya Jove del municipi. L’objectiu de la xerrada és oferir informació als joves per tal de donar eines de cara a la decisió que d’aquí un temps hauran de prendre sobre quins estudis cursar un cop acabin l’ESO. La xerrada també ha comptat amb la presència de tres joves de tres perfils diferents que fa un temps van haver de prendre una decisió semblant.

Des d’aquí volem agrair, un cop més, la predisposició del servei del Canya Jove en la dinamització d’activitats, xerrades i tallers per al nostre alumnat.