Visita a les instal·lacions de TV3

Els alumnes de 3r d’ESO van visitar ahir les instal·lacions de TV3. Aquesta sortida a Sant Joan Despí s’emmarca dins el primer projecte de l’àmbit lingüístic del curs. La visita ha permès a l’alumnat apropar-se a un mitjà de comunicació públic i de referència amb la idea que puguin aplicar tot allò après en el producte final del projecte. Durant la visita van poder veure presentadors com Quim Masferrer, Helena García Melero i Artur Peguera, a més dels platós principals des d’on s’emeten la major part dels programes.