Una instal·lació artística al pas de l’evolució

Fotografia de Paola C. (alumna de 4t d’ESO)

Divendres vam acabar el projecte To be or not to be de 4t d’ESO presentant una instal·lació artística on els protagonistes eren diferents individus que l’alumnat s’ha imaginat a partir de l’estudi de cranis fòssils. Passegen pel centre, doncs, homes de neandertal amb Homo habilis que miren a primats que van ser al Vallès fa molts més milions d’anys… En total, vuit siluetes diferents però molt relacionades tant a nivell artístic com científic, que porten dins un collage fet d’imatges seleccionades i vídeos per entendre i fer-nos reflexionar sobre l’evolució.