Un cop de mà des de la UAB

Aquest dijous, els alumnes que fan el projecte de 4t “To be or not to be” han anat a la UAB. En concret, s’han desplaçat a la facultat de Biociències i han pogut gaudir de l’expertesa d’alumnes que fan l’assignatura d’origens humans. Aquesta activitat els ha servit (als alumnes de la UAB) per ser qualificats de l’assignatura. D’altra banda, els nostres alumnes han après nous conceptes i agafat idees per seguir indagant com era el crani fòssil d’homínid.

Aprofitem, doncs, per donar les gràcies als alumnes i a l’Eulàlia Subirà, professora de la Unitat d’Antropologia Biològica, per fer possible aquest vincle simbiòtic, que esperem que duri molt temps.

I ja de retorn al SIX, seguim. Al llarg de les següents setmanes hauran de fer la instal·lació artística. Coneixement, autonomia, dubtes, creativitat, cooperació i noves idees per desenvolupar el producte final.