Tertúlia de ràdio

La setmana passada l’alumnat de 2n d’ESO va acabar el projecte Fem ràdio de l’àmbit lingüístic però avui us convidem a connectar amb Ràdio Sant Quirze i escoltar la tertúlia que 6 alumnes de cada classe -un representant de cada grup base- han fet tot valorant el projecte.

Us expliquem un secret: l’emissió es farà avui de 14 a 15h però en realitat van gravar un fals directe de la tertúlia abans d’ahir. 🙂 Volem donar les gràcies al personal de la ràdio del poble per la seva col·laboració.

Podeu accedir a la ràdio digital a través del web www.radiosantquirze.cat i buscar l’apartat de la ràdio en directe. Ens escoltareu?