Tanquem projectes i obrim Can Feliu

Tanquem projectes:

Després d’un curs intens (amb un menú d’11 projectes) hem acabat amb els projectes de franja de 4t d’ESO. Els últims? Ens endinsem en el Big Data o Ecosistemes HD.

Dilluns passat els alumnes del Big data van fer la presentació de la seva notícia assumint el paper d’un equip de periodisme de dades. En concret, van haver d’exposar el paper del Big data en la transformació de les nostres ciutats en ciutats intel·ligents i sostenibles. Paral·lelament, també endinsats en aquesta visió sostenible, els alumnes d’Ecosistemes van acabar els últims detalls del fotoreportatge.

Obrim Can Feliu:

A l’entrada de Can Feliu podeu veure el fotoreportatge d’ECOSISTEMES HD. Els alumnes han fet Zoom a la Serra de Galliners per explicar una (i moltes) històries combinant la mirada científica i artística. La feina estarà exposada fins divendres 21 i us animem molt a passar-hi. Si sou famílies dels fotògrafs demaneu que us facin d’explainers, que en tenen pràctica.