Punt i final amb Big data i Ecosistemes HD

Els alumnes de 4t han estat tot l’any fent els projectes de franja. En total, n’hem ofert 12 i han superat reptes ben diferents. Els darrers projectes han estat Ens endinsem en el Big Data i Ecosistemes HD. Amb aquests posem punt i final al curs.

Big Data

Els alumnes del Big Data han acabat escrivint un article periodístic basant-se en dades obertes que es poden consultar lliurement. Des de quina és la plataforma digital amb les millors sèries, a partir de les votacions dels subscriptors, passant per la quantitat i ubicació de persones immigrades a la ciutat de Barcelona, fins l’estudi de quin país europeu és millor per viure atenent l’esperança de vida i la felicitat expressada pels seus habitants.

Us convidem a passejar pels museus virtuals

Els alumnes d’Ecosistemes HD van compartir dijous passat per videoconferència els productes finals. Combinaven la mirada científica i l’artística apresa al llarg del projecte per crear un fotoreportatge únic, amb un missatge, una història clara. Els vam fer propostes de millora i divendres ja teníem les versions definitives. Ens fa molta il·lusió compartir els fotoreportatges i que entreu als museus que han creat per exposar-los.

Passeig pels Museus Virtuals d’Ecosistemes HD