Hem començat projectes: Explorem Sant Quirze i La cursa dels cotxes elèctrics

Aquest dilluns hem començat dos nous projectes. Els alumnes de 1r han començat el projecte Explorem Sant Quirze i els alumnes de 2n el projecte La cursa dels cotxes elèctrics.

Els alumnes de primer hauran d’idear uns recorreguts pels voltants de l’institut, basats en el geocatxing. Per fer-ho, els alumnes s’hauran d’informar dels llocs més significatius, planificar i provar itineraris, sortir a fer-ne fotografies  i crear una web per tal que altres persones puguin fer el seu recorregut. Un repte que els ha de permetre conèixer més el lloc on viuen, mentre adquireixen coneixements, habilitats i competències.

Els alumnes de segon hauran de crear una maqueta de cotxe elèctric amb un comandament a distància amb fil. A partir d’aquesta maqueta, aprendran sobre l’energia, l’electricitat, la mecànica, sobre els tipus de cotxes que hi ha actualment i els avantatges i inconvenients del cotxe elèctric. Si tot surt bé, cada grup acabarà construint un cotxe per fer una cursa contrarellotge.

explorem_six_1