Exposem els productes finals i compartim experiències

Aquest matí amb els alumnes de quart hem compartit projectes. Els que feien el projecte Ens catapultem han pogut veureu una exposició d’una proposta d’empresa de Som empresaris. D’aquesta manera s’han fet una idea de la feina feta pels companys, del repte que tenien i de tot el procés que han dut a terme per aconseguir-lo.

Després, els alumnes del projecte Ens catapultem! han ensenyat algun portafoli i presentat i justificat les seves catapultes. Al pati hem fet la prova final: fer tirs per arribar a una posició final, determinada pel professorat. Hi ha hagut tirs de totes les maneres, alguns grups han assolit l’objectiu, d’altres han hagut de quantificar l’error. En tots els casos, però, han sigut capaços de controlar el tir i aprendre de les errades.

En definitiva: fi de projectes i valoració, compartida, positiva. Feina feta i a punt perquè comencin els nous projectes dilluns.