Cotxes autònoms i instal·lacions artístiques

Aquesta setmana hem acabat els projectes de franja de quart: Lighting fields i Visió per computador.

Els productes finals eren ben diferents. Per una banda, els alumnes de Lighting fields havien de crear una instal·lació artística fent convergir tot l’aprenentatge fet de física de les ones i d’art. D’altra banda, els alumnes de Visió per computador havien de programar un cotxe a escala amb només una càmera com a sensor per tal que seguís un cotxe dins d’una àrea delimitada.

Un cop més, els alumnes han superat el repte amb força autonomia i dijous passat vam poder gaudir plegats compartint les propostes. Vam poder apreciar la feina feta per programar el cotxe i reflexionar sobre la seva transferència pràctica i ètica en un futur proper. També vam entrar a les instal·lacions i ens vam deixar endur pels sentiments que ens generaven i per les explicacions dels companys.

Una setmana de descans de projectes que segur que ens serà positiva per pair tota la feinada i després engeguem, com sempre, amb noves propostes.