Projectes emprenedors

Avui l’alumnat de l’Optativa d’Emprenedoria ha presentat els seus projectes emprenedors íntegrament en anglès, com a cloenda del Be an enterpreneur, programa que es fa en col·laboració entre l’Ajuntament de Sant Quirze i l’Escola d’emprenedors de Barcelona.

Al llarg de les últimes setmanes, les noies i els nois, en grups reduïts, han hagut de pensar una idea creativa i desenvolupar-la: d’on surt la proposta, com es concreta, on es realitzarà, quin cost tindrà… El resultat ha estat una proposta d’hotel on les habitacions estan ambientades en pel·lícules, un calçat esportiu propulsat, una funda intel·ligent de guitarra i un kit de menstruació disponible en màquines expenedores en llocs públics.

Ens sentim orgullosos del nostre alumnat perquè, tot i les dificultats, ha demostrat ser emprenedor!