Procés creatiu… TO BE!

L’alumnat de 4t que està fent el projecte “To be or not to be” fa uns dies que està treballant en el producte final. A part d’una fitxa tècnica que emmarca el seu crani fòssil a la línia dels homínids ha de plasmar en una creació artística l’aprenentatge que ha fet i que vol compartir. Expressar-se. Han decidit fer-ho al centre i duen a terme propostes molt diverses.

Realment les professores estem molt orgulloses d’escoltar-los com expliquen les seves propostes, veure’ls treballant amb ganes i il·lusió (que avui alguns no volien anar al pati!), veure’ls mostrar la seva creativitat i autonomia. I pel SIX fa dos dies que fem molts km. La Marta no para d’anar amunt i avall intentant ajudar-los sumant la seva expertesa i la Laia s’espanta quan veu que les mides dels homínids sobrepassen el que es creia, i intenta sumar rigor, sabent evidentment que l’art és lliure.

Gràcies 4t per fer possible aquest hàbitat tan favorable perquè tot això evolucioni. Per fer tan bonica la nostra feina de “profes”. Divendres exposem els productes finals: gran to BE.

Treballant amb miralls Preparant la plantilla per fer un grafiti
Pintant esterotips del cos que han anat evolucionant… Una figura “humana” per acabar de detallar grans moments històrics de l’art… amb crani not to be.

etc.