Premi literari per un alumne del nostre institut!

Ahir, diumenge 29 de maig, es van entregar els premis del 7è concurs literari de “Contes solidaris i poesia” organitzat per l’ONG “Ateneu del Món”, en col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, Rialles, la Biblioteca municipal i la Llibreria Dina4.

L’acte va tenir lloc a les 12 del migdia al Parc de les Morisques, dins la Festa Som Comerç Just i Banca Ètica.

Des de l’institut Salas i Xandri vam participar en el concurs presentant poemes en llengua castellana i contes solidaris en llengua catalana. Estem molt contents per l’alta participació de l’alumnat. El premi a la categoria de contes solidaris de 13 a 17 anys se’l va emportar l’alumne de 1r d’ESO Pau Ardiaca, amb la narració titulada “Concert solidari”. Des d’aquí el felicitem i l’animem a continuar escrivint!

premi_SiX_1