Pinzellades del centre

Comencem per 4t d’ESO. Vam acabar la setmana anant amb l’alumnat de Lighting Fields a  viure una proposta d’art immersiva i interactiva: feta per un equip d’unes 400 persones amb perfil divers que intenten desdibuixar la dicotomia entre art i ciència. Fent ús de la llum i el so vam viure una instal·lació artística (teamlab).

Un bon model pel projecte que estem fent, que comparteix moltes idees.  Avui l’alumnat ha començat a pensar la seva proposta d’instal·lació. Mentrestant l’alumnat que fa Finances personals segueix aprofundint en fulls de càlcul. Avui ha hagut d’imaginar-se quina família formaria (membres de la família, professió, lloc per viure, despeses…). Ha estat interessant compartir les diferents opcions que tenim i com això els condicionarà per definir les seves finances.

I a 2n? L’alumnat avui ha estat fent samarretes pel projecte Olympic SIX que aquesta setmana arribarà a les olimpíades finals a la pista d’atletisme.

L’alumnat de 1r d’ESO va anar al teatre Sant Vicenç a veure l’obra de l’Assassinat del professor de matemàtiques, proposta des de l’àmbit lingüístic. Aquesta setmana estant endinsant-se a la recerca científica per preparar el congrés. Avui han sortir a fer treball de camp que ara es posaran a treballar per elaborar el póster.