Participem a la Trobada de delegades i delegats

Divendres passat els delegats/des i subdelegats/des de 3r i 4t del nostre institut van participar a la Trobada de delegats/des organitzada pel Servei del Canya Jove, juntament amb alumnat de l’Institut Sant Quirze i l’Escola d’adults del municipi.

En aquesta ocasió, els nois i les noies van treballar al voltant de la transformació del centre cívic Can Feliu perquè esdevingui l’equipament juvenil de referència per a tot el jovent del poble, tot pensant en un espai que atengui les seves necessitats i demandes i que neixi des de la participació. També van participar en una activitat de cohesió i creativitat dinamitzada per Drum Cercle i finalment van compartir un dinar tots plegats.