Ni una més

Aquest dilluns dia 25, en motiu dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, els alumnes de 4t del SIX i de l’INS Sant Quirze han fet una performance davant de l’Ajuntament, organitzada per Canya Jove.

El missatge era clar: ni una més. Els alumnes han donat el cos amb noms i cognoms dels 94 feminicides que hi ha hagut durant aquest 2019 a tot l’estat. L’acte unificava a les víctimes i els donava veu. Els alumnes han llegit un manifest per denunciar les violències de gènere i donar valor a tots els col·lectius i persones que juntes lluiten per erradicar les violències masclistes.Ens agafem a l’esperança que creix en aquests actes de sensibilització i denúncia, convençuts de que sumen per un món més just.