Hem guanyat el premi mschools Students Awards

Aquest dissabte al matí, un grup de 4 alumnes de 4t d’ESO, el Pau A., l’Oriol A., la Mireia G. i el Pol V., van anar a la Farga de L’Hospitalet a presentar la seva aplicació PECO a la final dels mschools Students Awards en la categoria App Education.

Aquests premis i en aquesta categoria, premien la millor aplicació per a mòbil pensada i creada per alumnes. D’aquest curs encara no tenim dades, però el curs passat, segona el web d’mschools, més de 25.000 alumnes de tot Catalunya van dissenyar aplicacions per a mòbils. D’aquests, cada centre podia triar un màxim de dos grups d’alumne per presentar al concurs.

Un cop rebudes totes les propostes, el jurat en va seleccionar 45 per a la final, que és la que es va celebrar dissabte. Els alumnes tenien un petit stand on van mostrar l’aplicació al jurat i a tots els visitants. A més, feien una petita presentació de 2 minuts davant del jurat.

Un cop acabat, el jurat donava tres premis: primer, segon i tercer.

Els nostres alumnes van obtenir el primer premi amb la seva aplicació PECO. Aquesta aplicació facilita la recollida selectiva i el reciclatge. Si tenim un objecte que no tenim clar a quin contenidor cal llençar-lo, només cal obrir l’aplicació, fer una fotografia i l’aplicació ens indicarà el contenidor corresponent.

Enhorabona a tots quatre!