Engeguem els projectes trimestrals

Avui hem engegat els projectes trimestrals del 1r trimestre. Això vol dir que, durant cinc dies, l’alumnat realitzarà un projecte transversal al voltant d’un tema, per tal de resoldre el repte plantejat.

1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO realitza el projecte Que comenci l’espectacle! en el que, en grups base, han de crear un espectacle per a les famílies a La Patronal, que combini una part musical i una de literària. Avui han tingut la visita del grup d’animació Xiula que ens ha donat uns bons consells per al nostre espectacle.

2n d’ESO

L’alumnat de 2n s’endinsen en el món de la glosa amb el projecte Cançó improvisada. Caldrà que practiquin molt perquè el dijous realitzaran una competició de glosa entre els grups, a La Patronal.

3r d’ESO

A 3r d’ESO porten a terme el Som màgins que, com el seu nom indica, té relació amb el món de l’il·lusionisme i l’espectacle. Entre totes i tots hauran de pensar un espectacle de màgia que realitzaran davant les famílies. Avui hem tingut la visita de dos mags que ens assessoraran en tot el procés.

4t d’ESO

I finalment, l’alumnat més gran del centre, prepararà una Fira de turisme de Berlín, destinació del seu viatge de final d’etapa. Des d’aquí volem agrair el suport desinteressat que hem tingut d’algunes famílies per al taller  de cuina que hem realitzat.