Engeguem els projectes trimestrals

Avui hem engegat els projectes trimestrals del 2n trimestre que duraran una setmana.

1r d’ESO – A journey to Prehistory

Les noies i els nois de 1r d’ESO han començat el seu projecte trimestral sobre la Prehistòria marxant cap a Banyoles on al llarg de tres dies realitzaran activitats ben diverses. Avui, per exemple, han fet una visita guiada al Parc Neolític de la Draga. Totes les vivències les hauran d’anar retenint per tal de poder fer una exposició oral en anglès a les famílies aquest divendres.

2n d’ESO – Discovering the volcanoes

L’alumnat de 2n d’ESO també ha marxat tres dies. En aquest cas, però, han anat a La Garrotxa on treballaran els volcans i posaran en pràctica l’anglès. Avui han fet una excursió fins el volcà Santa Margarida. Totes aquestes experiències els serviran per fer una activitat adreçada a les famílies, que realitzaran divendres.

3r d’ESO – Fem equilibris

L’alumnat de 3r realitza el projecte Fem equilibris en el que experimentaran l’equilibri físic i emocional. Al llarg d’aquesta setmana els plantejarem un seguit de reptes (alguns d’aquests fora del centre) que hauran de plasmar en un documental que presentaran a les famílies.

4t d’ESO – Planifico el meu futur

Finalment, l’alumnat de 4t d’ESO ha començat el projecte que els ha de permetre reflexionar sobre els seus propis interessos per acabar elaborant el seu itinerari formatiu personal. Al llarg d’aquests dies també gaudiran de xerrades de persones expertes en el tema i/o testimonis diversos que facilitin un contacte més proper amb la realitat que els espera un cop acabin l’etapa de la secundària.