Cursa dels mussols

Aquest passat dissabte 25 de març es va celebrar la IX Cursa Nocturna dels Mussols organitzada pel Club excursionista de Sant Quirze. Els nostres alumnes van poder participar a la Cursa de Muntanya versió reduïda de 2.350 metres que es va portar a terme per pistes de muntanya i corriols de terra de la Serra de Galliners. A la categoria cadet el nostre alumne de 2n d’ESO Roger Garcia va pujar al podi en quedar en tercera posició. També destaquem la sisena posició de l’Aleix Núñez i la setena posició de l’Aitana Quiles en categoria cadet femenina. Gràcies a tots i totes les participants que de manera voluntària vau assistir a la cursa!

cursa_mussols_six_2