Calendari de la fundació AVAN

Acabem de rebre els calendaris de la fundació AVAN, que dóna suport a les persones que conviuen amb alguna malaltia neurològica. En la pàgina del mes de novembre, hi apareixen els nostres alumnes de 3r d’ESO. Qualsevol persona que en vulgui un pot passar per la consergeria del centre i pagar els 5€ que té de cost.

El curs passat vam participar en una xerrada de sensibilització que ens van oferir i els nostres alumnes es van fer una fotografia amb membres de la fundació, que és la que apareix al calendari.

Al centre ja en tenim un de penjat a cada aula i us animem a totes les famílies i amics que volgueu a col·laborar adquirint el calendari.

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració.