Acabem una nova fornada de projectes d’àmbit

Avui hem acabat una nova fornada de projectes d’àmbit.

Natusfera Biodiversity Congres

Com el seu nom indica, l’alumnat de 1r d’ESO ha treballat de valent per portar a terme un congrés sobre biodiversitat. Durant aquestes últimes tres setmanes, els nois i les noies s’han organitzat en grups per investigar algun element de la biodiversitat de la Serra de Galliners, amb l’ajuda de l’aplicació Natusfera. I avui, a La Patronal, han realitzat el congrés, mostrant a familiars i amics els pòsters informatius elaborats per a l’ocasió.

SiX Art

Al mateix temps, els alumnes de 2n han desenvolupat un projecte artístic-social denominat SiXArt. La ubicació pràctica del projecte ha estat en els lavabos del nostre institut. Han utilitzat el grafiti com a mitjà de representació i cohesió del grup en la lluita per un consum responsable de l’aigua utilitzant el pensament crític com a sistema de coneixement i posicionament.

A més, han tingut el privilegi de tenir el Werens en l’elaboració del projecte, expert grafiter reconegut internacionalment.

SiX TN

Per últim, l’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat el projecte SiX TN de l’àmbit lingüístic en el que, com el seu nom indica, han hagut de crear un telenotícies. Per a fer-ho, van anar a visitar les instal·lacions de TV3 i, també, van comptar amb la visita d’un periodista radiofònic reconegut.