Participació en les proves cangur

Aquest matí, 14 alumnes del nostre institut han participat en la prova Cangur de matemàtiques. Aquesta prova, organitzada per la SCM (Societat catalana de matemàtiques), té per objectiu estimular i motivar tants alumnes com sigui possible  i contribuir a la popularització de les matemàtiques entre la mainada i els joves.

Els alumnes participants fa un mes que es van inscriure i, en aquest temps, han anat realitzant problemes d’entrenament. Alguns n’han fet més i d’altres menys, ja que la participació era totalment voluntària, però tots s’han interessat per les matemàtiques i han passat bones estones fent anar les neurones per resoldre’ls.

Un cop els organitzadors corregeixin les proves, sobre el 21 d’abril, els alumnes podran saber els seus resultats i la posició respecte als participants de Catalunya. En la categoria que han participat, 1r d’ESO, hi ha hagut un total de 17.709 inscrits.

logocangur2016petit