Olympic SIX

Aquesta setmana canvi de projectes d’àmbit.

Una crònica d’olympic SIX, que van fer dins l’àmbit AS:

El dia 24 d’octubre, els alumnes de 2 d’ESO van anar a les pistes d’atletisme de Sabadell per finalitzar el projecte Olímpic SIX, representant a: Brasil, Grècia, Itàlia, Papua de Nova Guinea, Estats Units, Argentina, Espanya i Puerto Rico.
Es van enfrontar a 5 proves: salt de llargada, llançament de pes, 200 metres llisos, 60 metres de tanques i per últim 4×100 metres llisos. Al acabar les proves, es va fer l’entrega de premis i vam donar un petit detall per tots els que no van poder aconseguir cap premi. Enhorabona a tots i totes!

Crònica de Júlia Garcia, alumna de 2n d’ESO.