Obrim les portes al poble

Aquesta tarda ha estat molt emocionant perquè hem fet la jornada de portes obertes. Han vingut moltes famílies a escoltar el nostre projecte, que han presentat els i les alumnes de 1r i 4t en primera persona. Quin orgull veure’ls exposar així de bé les metodologies, programes de centre i projectes i acompanyar les famílies pel centre.

Moltes gràcies a tothom que ha fet possible la tarda d’avui.

Aquí teniu les dates de tot el procés. Anirem posant informació a la pàgina web i ens podeu trucar o escriure un correu si teniu dubtes. En aquesta mateixa pàgina web trobareu molta informació de qui som i què fem.