Nous reptes per 4t

Ahir els alumnes de 4t van començar el tercer projecte de franja. Un cop més, s’han repartit en les dues opcions que tenien de projecte en funció de les seves preferències professionals i personals.

En el projecte To be or not to be els alumnes han començat dibuixant la figura humana i cranis fòssils de diferents primats. Cada grup s’especialitzarà en un. De moment, l’han reproduït amb el llapis, fixant-se en tots els detalls. El repte? Investigar tota la informació que amaga en el marc de l’evolució i ser capaç de plasmar-la fent una instal·lació artística.

En el projecte Mobilitzem la informàtica els alumnes han començat analitzant diferents aplicacions de mòbils que ja existeixen i que utilitzen sovint. Whatsapp, Instagram, Angry birds, etc. En aquest projecte cada grup simularà una ser una empresa i, seguint el procés Design Thinking, hauran de detectar algun problema que els envolta i cercar-hi una solució dissenyant un app per a telèfon mòbil.