Natusfera Biodiversity Congress

Avui hem celebrat el Natusfera Biodiversity Congress posant punt i final a l’últim projecte d’àmbit Cientificotecnològic de 1r ESO. Durant el congrés els alumnes han presentat els pòsters i han coavaluat la feina dels companys, a partir d’una rúbrica. Això segur que els ha sigut útil per revisar la seva pròpia feina.

Tots els pòsters treballaven la biodiversitat a la Serra de Galliners a partir del mètode científic, però ens han ofert visions diverses i complementàries. Hem entès, per exemple, que cada hàbitat de la serra té una biodiversitat, on viuen les papallones, que la Serra té més pins que alzines i que alguns ecosistemes perillen si no els conservem.

Esperem que tots els assistents hagin après a valorar la Serra de Galliners i la feina que han fet els alumnes per fer possible aquest congrés. Aprofitem per donar les gràcies a les famílies, a l’alcaldessa, als tècnics i regidors de l’Ajuntament per la a seva assistència a l’acte, així com a SQVnatura per la seva col·laboració i suport. La vostra presència ens anima a seguir avançant!

natusfera_SiX_2