Mascareta. Desinfecció. Distància social

Al llarg del dia d’avui l’alumnat de 2n cicle ha rebut una xerrada de la Marató. La sessió constava d’una primera part de vídeo a on es podia veure, que, efectivament aquesta malaltia toca a tothom. Hem pogut veure i viure casos de joves que han patit la malaltia i aquesta proximitat ha fet sensibilitzar a l’alumnat. Perquè la podem patir amb conseqüències greus i perquè tots i totes som responsables del seu contagi. Després, una estudiant de medicina ens ha fet una breu presentació del virus, de la simptomatologia i de la necessitat de fer recerca per millorar el coneixement general de la malaltia, la prevenció, tractament i poder posar fre no només a aquesta pandèmia sinó també a les properes que esperem no reviure.

Des del SIX seguirem insistint en els tres elements claus que tenim, dins i fora de les aules, per prevenir el contagi: MASCARETA. DESINFECCIÓ. DISTÀNCIA SOCIAL. I afegim: EDUCACIÓ.