La tertúlia de ràdio

Segurament recordareu que fa unes setmanes els alumnes de 2n d’ESO van finalitzar el projecte de l’àmbit lingüístic Fem ràdio, en el que havien d’assolir el repte de fer un programa de ràdio. L’experiència va ser molt positiva ja que, per primera vegada, els alumnes van gravar el programa en un estudi real com el de Ràdio Sant Quirze!

Al final del projecte, els alumnes amb el rol de portaveu de cada grup base van tenir l’oportunitat de participar en una tertúlia, conduïda per en Xavi González, per comentar l’experiència en el projecte “Fem ràdio” i desvetllar algunes de les interioritats viscudes dins del grup al llarg de les dues setmanes. Us deixem els àudios de les dues tertúlies que van realitzar.

Tertúlia 1

Tertúlia 2