Inaugurem projectes de franja de 4t

L’alumnat de 4t d’ESO s’ha estrenat a la manera de funcionar dels projectes de franja. Avui hem presentat els projectes Ens Catapultem i Finances personals. Els alumnes han pogut fer la tria de projectes d’acord a la seva trajectòria acadèmica, personal i als seus interessos.

Els hem plantejat els reptes. Seran capaços de crear una catapulta i predir-ne el moviment? Seran capaços de preparar tot el pla per crear una empresa a Sant Quirze que fabriqui algun producte i que sigui rendibles amb pocs anys?

L’alumnat ha començat a redactar el seu portafoli que els acompanyarà al llarg de tot el curs i a on aniran explicant el seu procés d’aprenentatge. Avui tocava deixar escrita la seva presentació personal i l’inici del projecte. Un repte i moltes preguntes pendents, que esperem anar responent plegats al llarg d’aquestes setmanes.