Inaugurem projectes d’àmbit

Aquesta setmana hem començat amb els primers projectes d’àmbit.

A 1r l’àmbit Lingüístic ha presentat Juguem! L’alumnat s’endinsarà el món dels jocs per poder dissenyar per grup un prototip de joc de taula. Treball en grup, creativitat, comunicació i una manera de fer projectes que esperem que els engresqui a fer una bona partida. Avui, hem jugat a jocs de taula que no coneixíem i hem descobert que a vegades les instruccions són complicadíssimes. Potser els creadors necessiten venir a classe amb nosaltres per aprendre les regles dels textos instructius….

A 2n l’àmbit Cientificotecnològic ha llençat el repte fer una cursa contra-rellotge amb un cotxe elèctric que hauran de construir: cables, eines, motors, rodes, cooperació, idees…  De moment base teòrica i arguments sobre quin serà el cotxe del present-futur atenent l’energia.

A 3r l’àmbit Artisticosocial està cursant Ens adaptem! Projecte per prendre consciència del que significa tenir una discapacitat i de pensar què podem fer per millorar el dia a dia de les persones que ho tenen.

Tenim totes les propostes dels projectes a la zona d’alumnes i famílies perquè si sou del SIX us hi endinseu per veure de més a prop la feina feta i tota la que ens queda per fer.