Hem participat a Problemes a l’esprint!

Ahir al matí, un grup de 24 alumnes entre 1r i 2n d’ESO van participar als problemes a l’esprint. L’organització ens va facilitar 10 enunciats de problemes matemàtics i entres tots els alumnes els havien de resoldre en el menor temps possible.

Organitzats en grups de 3 van anar resolent els problemes. Cada problema l’intentaven resoldre dos grups d’alumnes diferents, així era més senzill assegurar les respostes.

I la veritat és que ho van fer molt bé. En poc menys d’una hora i quinze minuts, els van resoldre tots.

L’alegria es va desfermar en introduir els resultats a l’ordinador i comprovar que tots els resultats eren correctes a la primera! En uns dies sortiran les escoles que ho han resolt ordenades per temps. Però, si hem de ser sincers, no ens interessa massa el rànquing. Veure com tots els alumnes estaven engrescats fent matemàtiques és premi més que suficient!