Hem començat els projectes d’àmbit

Aquesta setmana, els alumnes de 1r i els de 2n han començat els projectes d’àmbit.

Els alumnes de 1r estan endinsant-se en la prehistòria, amb el projecte Tornem a la prehistòria. En aquest projecte viatjaran al passat i es convertiran en els habitants d’aquella època per acabar explicant als companys com era la vida prehistòrica.

Els alumnes de 2n estan descobrint el món de la química, amb el projecte Un plaer amb molta química. Mica en mica, aniran descobrint que, en la cuina, hi ha molta química. Al final del projecte, hauran de fer un vídeo on mostrin com fer una recepta amb xocolata, tot explicant com afecten les propietats de la matèria en el procés.