Hem celebrat Sant Jordi!

Aquest matí hem celebrat la diada de Sant Jordi. Després de fer les dues primeres hores amb normalitat, hem fet un pla lector una mica especial. Els alumnes han intercanviat llibres.

Tot seguit, hem anat cap a La Patronal per fer l’acte de lliurament de premis del nostre concurs artístic i literari. Durant l’acte s’han llegit les narracions i els poemes guanyadors i els alumnes de música han fet diverses actuacions.

Per acabar el dia, hem tornat al centre a fer diferents tallers. Jocs populars, manualitats de roses, cuina i un llarg etcètera.

Bona diada!