Hem celebrat la castanyada!

Aquest matí hem celebrat la castanyada a l’institut. Després de fer la primera classe amb normalitat, els alumnes de 1r i 2n d’ESO fet un taller amb els alumnes de 1r a 4t de primària. La setmana passada els alumnes de secundària van estar preparant els tallers (decoració de castanyes, creació de xapes personalitzades i decoració de pots per a espelmes) i avui han ajudat als de primària a realitzar-los.

Després, tots els alumnes han esmorzat junts, amb pastissos que algunes famílies voluntàries ens han portat. Des d’aquí els ho volem agrair. Tots estaven boníssims!

Hem sortit el pati i les següents hores hem acabat els projectes que teniem en marxa. 1r ha acabat el projecte En òrbita i 2n el projecte Fem ràdio.

Finalment, a la darrera hora, hem vist la pel·licula The Nightmare Before Christmas (malson abans de nadal) en versió original.

En general la valoració ha estat molt positiva. Poder col·laborar amb els alumnes de primària i fer un esmorzar conjunt ha estat una bona experiència.

castanyada_six_2