Gaudim del teatre!

El passat dimecres, tota la promoció de 1r d’ESO vam anar d’excursió al Teatre Poliorama de Barcelona a veure Invasió subtil i altres contes, de Pere Calders. L’adaptació del text va anar a càrrec de Paco Mir (del Tricicle), la direcció a mans de Josep Galindo i la interpretació per la Companyia Eòlia, de l’Escola Superior d’Art Dramàtic que porta el mateix nom.

L’objectiu de la sortida era gaudir d’un espectacle de teatre professional i així ho vam fer. La posada en escena, creada expressament per a escoles i instituts, va consistir en interpretar, dalt de l’escenari, 9 contes de Pere Calders, amb el seu humor peculiar. Tres persones dalt de l’escenari i 33 personatges a interpretar. Tot un repte! Al final del teatre, vam tenir la sort de gaudir d’una estona de col·loqui amb els dos actors i l’actriu, i alguns dels nostres alumnes, voluntàriament, van poder-los plantejar preguntes. Tota una experiència!

Anem al teatre SiX