Formació per al servei comunitari

Tal com us vam informar fa unes setmanes, la majoria de l’alumnat de 4t d’ESO ha començat a realitzar les hores de servei comunitari fora de la franja horària de l’institut. D’aquesta manera, cadascú s’implica en alguna de les activitats d’alguns dels àmbits en els que es mou el nostre projecte: gent gran, joventut, cultura i esports.

En aquesta línia, avui ha vingut l’Albert Morera, regidor d’esports de l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, a fer la formació sobre com realitzar una enquesta a la població a uns quants alumnes de quart. Des d’aquí li volem donar les gràcies pel seu suport!