Fira solidària

Aquest matí hem participat a la fira solidària conjuntament amb l’escola Purificació Salas. Els alumnes de primària presentaven els treballs manuals que han realitzat i que les famílies podrien comprar. L’AMPA venia coca i xocolata boníssima. Tots els diners recaptats aniran a favor de La marató de TV3.

Els alumnes de secundària han col·laborat a fer més distreta la jornada. Els de primer han muntat els jocs de taula que van crear en el projecte Juguem! i han estat jugant amb les persones que s’han acostat. Els de segon han muntat un taller de música, on ensenyaven a tocar instruments Orff (metal·lòfons, xilòfons, carillons…).

Ha estat una jornada solidària molt profitosa i, sens dubte, per una bona causa.