Fira de projectes Impulsem la robòtica

Aquest matí, els alumnes de 2n d’ESO han participat a la Fira de projectes Impulsem la robòtica. Des del setembre, 155 instituts de tot Catalunya han estat aprenen a fer sistemes de control automàtic i robòtics amb la placa Arduino, a través del programa Impulsem la robòtica. Aquest programa s’adreça a alumnes de 4t d’ESO, però 6 instituts de nova creació  he fet el programa a 2n. Avui tots ells han tingut un espai per mostrar els projectes finals.

La valoració dels alumnes i dels professors ha estat molt positiva. Mostrar els projectes a d’altres alumnes ha estat molt enriquidor. I conèixer els projectes d’altres centres, també.

A la fira s’han presentat més de 450 projectes i es calcula que hi han assistit unes 4000 persones. Tot un èxit!