Fent Ciència i màrqueting

Aquest matí els alumnes del projecte Vendre a qualsevol preu? han presentat les seves campanyes per promocionar un producte. Hem vist autobusos que a l’interior tenen un botiga de roba, anuncis televisius amb els que ens podem identificar, hem fet una cata de sucs i moltes altres experiències per poder donar a conèixer marques a partir de tècniques de màrqueting i amb petites incursions en el neuromàrqueting. De ben segurs que els alumnes ara són més crítics amb la publicitat i les tècniques que els envolten.

També s’han presentat els articles dels grups que han fet Projecting Science. Els alumnes han aplicat els coneixements de química apresos al llarg del projecte per redactar un article científic basat en un experiment de laboratori. Les propostes de més qualitat les presentarem en una revista científica que hem creat amb la col·laboració d’altres centres i que podreu consultar.

I arribem al final! La setmana vinent comencem els nous i darrers projectes de franja de quart: Ecosistemes HD i Ens endinsem en el Big Data. Dues propostes que esperem que atrapin als alumnes fins a final de curs.