Fem volar la imaginació

Avui els alumnes de 1r A han fet volar la imaginació amb un exercici de creativitat i rapidesa. Per a portar-lo a terme, s’han hagut de posar en parelles (amb una dinàmica que poc s’esperaven).

A cada ronda de l’exercici, els alumnes havien d’escriure una història de cinc línies (imaginària o real, amb un final obert o tancat…) a partir de les imatges i accions que sortien quan tiràvem els daus del joc “Story cubes”. A més, hi havien de posar títol i, per fer-ho més complicat, en algunes rondes havien de trobar la inspiració en alguna carta del joc “Dixit”. Quan una parella ha tingut la història acabada, ha hagut de córrer a tocar el timbre que hi havia en un extrem de l’aula, indicant que la ronda havia finalitzat. Finalment, la parella ha llegit la història a la resta de companys i companyes.