Fem ràdio

El projecte Fem ràdio de l’alumnat de 2n d’ESO segueix avançant. Un cop tenen el guió del seu programa de ràdio sobre l’institut, convé assajar i reflexionar sobre la feina feta. Per a fer-ho, hem muntat un estudi de ràdio en una aula i cada grup base ha tingut uns minuts per familiaritzar-se amb els micròfons, els auriculars, i coordinar-se per fer el seu programa. Un cop gravat, toca escoltar-se i ser constructius en la millora del producte.

Des d’aquí volem donar les gràcies al Centre de Recursos de Rubí perquè, un any més, ens ha deixat el seu kit de ràdio, sense el qual no haguéssim pogut fer aquest simulacre.