Entre catapultes i empreses

Aquesta setmana hem acabat els primers projectes de franja de 4t. Els alumnes han aconseguit acabar les seves catapultes, gairebé a contrarellotge. També han sigut capaços de predir les trajectòries, amb més o menys error, ajustant els tirs a l’abast indicat a la prova final. Va ser molt interessant veure com justificaven les seves catapultes als companys de l’altre projecte amb tot l’aprenentatge fet. D’altra banda, els alumnes de Som empresaris van exposar els seus plans d’empresa i els seus productes: una jaqueta feta amb pantalons texans, una funda per a ulleres i lents de contacte o un suport per al teclat i el ratolí entre molts altres.

Avui, jornada de reflexió i tancament dels projectes i dilluns vinent seguim amb els dos nous projectes que oferim: Genoma SQV i Finances personals. Noves propostes i reptes que esperem que acullin amb il·lusió.