Ens visita un expert en Stop-motion

Avui els alumnes de 1r d’ESO, dins el projecte Hi havia una vegada… han gaudit de la xerrada del Martí, fotògraf i formador en Stop-motion a l’arxiu cinematogràfic XCÈNTRIC del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

Després de fer un repàs de l’origen de l’Stop-motion, el Martí els ha mostrat com treballar amb la tècnica com a veritables professionals. També hem copsat que estem envoltats de pel·lícules i sèries de televisió fetes íntegrament amb aquesta tècnica (alguns exemples, Chicken run o Pat el carter) les quals requereixen 24 frames (fotografies) per cada segon de gravació!

Nosaltres no som tan agosarats però els nois i les noies tenen totes les eines per a fer uns productes de qualitat.