Ens visita un expert astrònom

El passat dimarts ens va visitar en Joan Anton Català i ens va fer una xerrada per preparar la sortida nocturna de la setmana que ve, on els alumnes podran observar el cel nocturn amb telescopi. En Joan Anton té un Màster en Astronomia i Astrofísica per la Universitat Internacional de València, és divulgador científic i col·laborador en diverses institucions.

Abans que vingués en Joan Anton, els alumnes havien mostrat molt interès i havien preparat preguntes. Durant tota la xerrada van estar molt atents i ara estan molt motivats per la sortida.

Visita expert 1

Visita expert 3