Engeguem el Projecte Buddy

Aquesta setmana hem engegat el Projecte Buddy al Salas i Xandri. Darrere d’aquesta paraula anglesa, que en català significa “company/a”, s’hi amaga el programa de la Tutoria Entre Iguals (TEI) que realitzen a d’altres centres de secundària, adaptat a la nostra realitat.

L’objectiu de la iniciativa és millorar la convivència al nostre institut i això es concreta, bàsicament, en plantejar parelles d’alumnes formades per un alumne/a de 1r d’ESO amb un/a de 3r. Al llarg del curs es realitzaran diverses activitats amb la idea d’establir vincles saludables entre uns i altres.

La setmana passada vam presentar el projecte a l’alumnat d’ambdós cursos i, aquesta, hem realitzat la primera activitat. D’una banda, es tractava de donar a conèixer les parelles i, de l’altra, portar a terme una activitat inicial per a conèixer-se una mica més. La valoració és molt positiva!