Els alumnes de 4t del projecte Big data visiten el BSC

Ahir al matí, els alumnes de 4t d’ESO que estan fent el projecte Ens endinsem en el Big data van anar al campus Nord de la UPC per visitar el BSC (Barcelona Supercomputing Center).

En les instal·lacions, van poder veure el Mare Nostrum IV, un dels superordinadors més ràpids d’Europa. A més, van poder veure una petita exposició de l’evolució dels superordinadors en els darrers 30 anys.

La visita ha permès que els alumnes vegin com és un centre de processament real i que coneguin les condicions necessàries per tal que tot funcioni correctament (temperatura, humitat, consum elèctric…).