Els alumnes de 2n visiten el Born

Aquest matí, els alumnes de 2n d’ESO han anat a visitar el Born. A classe de Ciències Socials han estat estudiant la guerra de successió i la visita ha complementat el que havien estudiat teòricament.

Veure les restes tan ben conservades, així com els objectes que es van trobar en les excavacions, ajuda a fer-se una idea molt més aproximada de com era la vida a la Barcelona del segle XVIII i del que va suposar la guerra pels seus habitants.

Després de visitar el born, hem aprofitat per veure alguns monuments que ja exisitien a en aquella època, com ara Santa Maria del Mar, la catedral i el monestir de Sant Pere de les Puel·les.

born_SiX_2